Vill mer än vad man orkar...

Asså jag känner mig tråkig.... Riktigt jävla tråkig..  Jag gör typ ingenting om dagarna..   Och jag skäms, jag har inte varit ute vid Hampus grav sedan vi kom hem från Turkiet. Det är ren och skär skandal!

Men jag skulle vilja göra saker hela jäkla tiden! Hitta på saker med kompisar 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, och bara leva fullt ut! Det vill jag! Vill man inte det?

Det känns som att man har blivit en gammal gubbe som itne kan göra något själv utan måste ha någon som tvingar en att göra saker :/

Men jag inser att jag har blivit lite mer mig själv igen.. Jag börjar komma tillbaka mer och mer. Och det är tack vare alla underbara och lite smått galna kompisar jag har :D

Ni är helt enkelt bäst :)
My life would suck without you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0