Ta vara på..

Varför gå och gräma sig över det förflutna? Det går ju ändå inte att ändra på!

Men framför allt, sluta tjata om det förflutna! Gaah!! jag blir topptunnor galen när jag hör något från min barndom.. Tycker det är pinsamt XD

------------------------------------------------------

Idag Hissar jag: Världens tuffaste hund på stan för att den hade en sån BIKER-jacka och typ solglas till :D Duktigt tufft! :)

Men jag dissar: Dessa oerhört deprimerande mornar, då man måste stiga upp när det knappt är gryning! Ge mig ett land med sol året om! :)

----------------------------------------------------------

jag har sett videon till Lady Gagas "Paparazzi" nu!!!!!!!!!!!!!! :D Överlycklig typ :) På tv visas den ju aldrig nästan..

Lite awesome att de snackar svenska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0