sjuk idag..

Jag har huvudvärk idag och jag beslutade mig för att stanna hemma från APUn. Men ändå så kändes det som att jag inte kunde stanna hemma. Det var den där känslan av att jag måste dit, jag får inte vara hemma. Måste, måste, måste..

Det är inte bra att vara sån redan nu.. Ifs är det inte bra att vara sån alls.. Man blir stressad.

Men det känns som att man måste vara oövervinnerlig.. Värsta stålmannen eller något, och att man måste "jobba".. Det är ju sjukt..

Man måste ju kunna slappna av och stanna hemma om man behöver.


Jaja.. åt iaf lite frukost.. Knaprade i mig en panodil och sov väldigt länge.. Det behövde jag :D    La in några nya låtar på iPoden. Bl.a. Takidas nya skiva :)

Dagens Hiss: Huvudvärkstabletter. Tur att de finns..

Dagens Diss: Huvudvärkstabletter. Varför gör de inte tabletter som verkar på direkten? Eller Panodil som smakar jordgubb eller lakrits?   Jag menar är det så svårt att lägga i lite smak i dem så att de smakar lite godare än de gör nu...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0