Nä jag måste dissa!

Ja jesper nu tänker jag härma dig lite.. Jag gjorde ifs HISS och DISS på BDB men det är inte samma sak.. Jag måste bara Hissa och Díssa! :D

 

HISS: Hissen går till Maria Montacami (stavning). Hon är helt klart den vettigaste och roligast personen i Svenska Hollywoodfruar. Hon gör allt med lite skoj. Vilket alltid kanske inte blir som det blir. Men jag är glad åt att denna människa finns :D

 

DISS: Ja DISSEN går till Anna Anka. Denna storkäftade bimbo borde inte få leva som hon gör. Kalla mig avundsjuk men det är jag inte. Här kan man verkligen stå för orden: Man blir bitchig av för mycket pengar, Golddigger och Nedlåtande. Man kan säga dessa orden till henne utan att skämmas för hon gör verkligen skäl för sitt betéende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0