Klimatet

Hej.. Ja vädret suger duktigt idag iaf.. Hösten är här! Wohoo...

Jag har ärligt blivit mer och mer osäker på vart jag vill bo.. I ett soligt kalifornien, ett fuktigt och kvavt thailand eller i ett fyra-årstiders-sverige.

Jag hade ju inte haft något emot att sverige hade blivit en aning vamare.. Det är så vackert här på sommaren så man vill ju inte flytta härifrån pga det. Sverige har en sån fantastiskt orörd natur. Det är få länder som har det.. Det är det som gör Sverige till ett av de vackraste länderna i världen. Säg vad ni vill men jag älskar sverige. Stormigt och regnigt. Varmt och soligt.

Men jag undrar om klimatet kommer att förändras.. Så att Sverige tillslut kanske får ett klimat som Thailand? Det är nog inte helt uteslutet i min tanke.. :D

Peace out y´all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0