Härligt med egen bil :D

Ja igår tog jag tåget in till Bergåsa och blev uppmött av Robin. Vi satte oss i hans bil och crusade vidare för att hämta Sophie och Fredrik (Almäs) (stavning?). Härligt att kunna köra själv liksom iaf :P

åkte lite senare hem till robin för att käka taco, som jag åt precis innan jag gick till tåget. Men det var lika gott det :D

Vi kollade på några filmer. "Observe and Report" (tror jag att den hette), den var rolig. Handlade om en vakt i en galleria som var ganska patetisk XD

Den andra filmen hette "Trick r´ Treat"... Den hade absolut noll handling! Ingen röd tråd direkt heller.. Hade flera olika "huvudpersoner" som visserligen var bra skådespelare. Men denna filmen var inte bra asså

Sista och tredje filmen hette "123 kapad". Den var bra men jag har lite svårt för såna filmer där olika fordon kapas, för det har alltid samma handling. Men den var bra iaf :)

Väldigt trevlig helg och jag hade skitroligt med alla er :D

Det får vi göra om tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0