Glömde en sak :D

Sara har blivit utagen till att komma och  sjunga inför lucia-uttagningen.... Detta hade varit välsigt roligt att se med tanke på hennes reaktion när hon fick samtalet.. :

- Men jag kan inte sjunga...! (chockad!!!)

Detta hade helt enkelt varit roligt att se :)

-------------------------------------

Tänkte bara att ni ville veta detta också (läs följande).
 Jag tror seriöst att mitt undermedvetna (den del av min hjärna som inte jag kan kontrollera XD), håller på att ta dö på mina vandrande pinnar. Asså jag tar hand om dem men sen är det precis som att jag itne bryr mig...

För tillfället håller de nog på att svälta ihjäl.. Och DE JÄVLARNA HAR INTE FÅTT VANDRANDE PINNAR BÄBISAR ÄN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0