Det stör mig helt enkelt..

Det stör mig riktigt seriöst att vilken idiot med kamera somhelst. Kan gå och ta ett foto av en känd person..

Det stör mig något så grymt att dessa männsikor inte får ha något somhelst privatliv. Okej de får"skylla" sig själva för att de är offentliga personer. Men någonstans i detta oändliga tjat om hur de äter eller petar näsan, så går det för långt. De får inte göra något utan att en paparazzi är upp i asen på dem och fotograferar deras tå som ligger fel eller att de har en buse i näsan.. Det går för långt.

Jag tycker att man borde införa en lag över hela världen om att man bara får fotografera kändisarna vid, galor, filminspelningar, fester, filmpremiärer. Så att de får lite frihet.

Jag stör mig på de där paparazzi-jävlarna! De har skapat ett begär hos oss vanliga/ökända människor om att vi måste få reda på vad, hur och när de kända äter eller har sex...
  Jag menar vad har jag för nytta av att få veta det????

Inför en lag för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0