Killar :)



Jag har varit inne och kollat på de mest populära bloggarna på blogg.se och konstaterat att det är väldigt många tjejer som skriver om vad, hur och när de har på sig vissa "outfits". Dock finns det också några "killar" skriver liknande saker men de killarna bryr sig mer om smink och outfits än vad tjejer gör. Så..

Här kommer jag! Er räddning killar! En självsäker kille som är bekväm med mig själv och hur jag är. (för er som inte känner mig så är jag hetero.) Så ni kan glatt ta emot dessa tips och då vara säker på att ni förlitar er på den rätte :)  Jag tänker inte berätta vad ni ska köpa, utan istället ge er tips ifrån min erfarenhet av kläder. Alltså hur man kan klä sig på bästa möjliga, heterosexuella sätt. :)

*************************

Vi killar har en kroppsbyggnad som följande (OBS i vanliga fall) : Breda axlar och smala höfter. För att lyfta fram våra drag och "former" föreslår jag att använda mörka byxor. Svart, t.ex. drar till sig ljus och får en att se smalare ut vid både höfter och ben. Vilket de flesta strävar efter, av vad jag har förstått.

Svart till byxor alltså :)

Lycka till med garderoben och var god och följ mina kommande tips till er som inte vet hur ni ska göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0