Veggoliv? :P

Jag har länge varit inne på att bli vegetarian. Dels för att djuren inte behandlas rättvist, men också för att köttdisken på MAXI får mig att vilja spy. Jag vill egentligen bara spy när jag ser rått kött, sådär blodigt och senigt och sånt skit...                                                   
Kyckling är magert, gott och kan användas med så många smaker och tillbehör. Så det klarar jag mig inte utan. De flesta vegetarianer.. Eller några kanske man ska säga, väljer att äta en sorts kött och att den då är rättvisemärkt eller nåt. Det skulle jag kunna leva med! Helt klart!

Man behöver ju protein. Och jag är inte så mycket för mjölkprodukter, det ger mig en sorts kräk-känsla också :S     Men jag skulle gärna äta kyckling och resten grönt. :D        
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0