Vad ska jag göra med mitt liv? :/

 Jag har helt ärligt inte en blekaste jävla aning om vad jag vill utbilda mig till. Jag har inget mål       eller ett bergsäkert val. Men jag tycker att jag borde bli något som jag brinner för, och inget som jag måste.                                                                                                                                                      Livet är för kort för att jag ska gå och läsa till något som jag måste bli. 

Jag är lite inne på inredning och design för det tycker jag är roligt. Sen har jag varit inne på mäklare också för nåt år sen så kanske något med Homestyling.!?

Eller att jag startar eget där vi inreder och nåt sånt.
För detta är ju något som man måste ha ett bra öga för. Detta kan man ju itne bara bli för att man vill. Man måste ju ha rätta ögat för detta.

Vi får se hur det blir. :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Inte ovanligt att inte veta vad man vill med livet när man är 17 år! Ta´t lugnt! Men det där med inredning tror jag på, jag tror det ligger för dig så gillar du det så "go for it!"

/Kristina

2009-12-02 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0