Träna :D

 

Jag inser att en bild på min otroligt vältränade bringa hade varit på sin plats här men jag har inte orkat lägga in nån bild på datan än såå ni får vänta :D

Tog denna bilden när vi på dagisavdelningen var ute i Brunnsparken :)  Det är ett träd faktiskt!  Väldigt snyggt måste jag säga :D

**********

Är ju sjuk igen. Alltid ska man bli det när man är i bäst form :/   Jag kommer i ofas och blir stirrig om jag inte får träna. (I mitt liv är det strikt förbjudet att träna om man är förkyld).

Förkylning är inget bra alls. Jag är hemma.. Man har inget att göra så då äter jag lite, efter en stund blir man lite småsugen igen så då tar man nåt till. Efter en stund så blir man så uttråkad så då vet man inte vad man ska göra.. Då går man på toa!  Fördriver tiden lite där, lyssnar på musik i iPoden or whatever.. Efter en stund blir det tråkigt så då spolar man några gånger för att  se vad som händer..

Sen går man ut ifrån toa.. Fortfarande lyssnandes på musik. Lägger sig på soffan. Känner matsuget igen för man har inget att göra, så då tar jag mig nåt att käka igen..... oooooooch då var vi tillbaka till den lite mindre vältränade Teddy igen... Pust och flås.. Att vara förkyld suger! :S

..............................................

Men när jag är frisk så kan jag göra vafan jag vill :)   Har jag lite dötid över så kan jag gärna göra lite situps eller armhävningar bara för att få käslan över att jag är duktig som försöker hålla formen och se lite bättre ut. Jag får en sån jävla härlig känsla när jag avslutat ett träningspass (hemma). Det räcker med 15-20 minuter. Ibland mindre.. Så att vara frisk har sina fördelar, både för er som ser mig och mig själv som ser mig varje dag :D
TRÄNA!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0