TelenorJävlar!

Beställde för en stund sen SMSa fritt till Sverige - trodde jag..  Jag fick ett sms från Telenor: Tjänsten är nu aktiverad.. bla bla bla...
Men sen fick jag ett till sms av dem där det stod att de inte uppfattade vad det stod.............................. Vilket fan är rätt?! Och hur fan kan det skickas ett sms om att det är aktiverat om det nu inte är det :@
***********************************************************************************

Hostar. Känner att jag stör. Malte ligger breve, myser och spinner. Jag spinner inte kan jag säga. Inte nu iaf :/

************************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0