P!nk

P!nk <3

P!nk, eller Alecia Beth Moore som hon egentligen heter är en av mina största idoler. Jag har ju haft hennes skiva i mer än ett år nu.. Tycker att den börjar bli liiiite tjatig. Men den är ju fortfarande lyssning-bar. Asså låtarna är ändå inte uttjatade eller så än. Men... Kom med en ny smash-hit!!! :D


De låtar som jag tycker bäst är de som har en jävla attityd! Ett härligt beat och rytm! Power! Och en förmåga till att få mig att dansa varje gång jag hör låten! :D

Min lista över de låtar som jag tycker är bäst i världen:
1. So what- P!nk ( får mig alltid på bra humör och vill typ rocka sönder! )
2. Piece of Me- Britney Spears  ( Mysig låt med härlig rytm. Gillar sjävla takten eller beatet som går genom hela låten. )
3. Pokerface- Lady Gaga ( igen.. Men denna låten har en sån jävla attityd! Det går bara inte att hata den Pokerface! Den har allt! )
4. They don´t care about us- Michael Jackson ( Denna låten har den rätta rytmen genom hela låten. Den är bara tuff helt enkelt! :D )
5. Boom Boom Pow- Black eyed peas ( Har den där smittande dansviljan i sig! Grym! )


Kommentarer
Postat av: Natta

Ååh jag vill klippa mig så:O så sjukt snyggt! haha:)

2009-12-08 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0