Egen lektion :)



Jag hade min allra första lektion på dagiset idag :) En gymnastiklektion!
Jag kände dock att jag kunde ha planerat bättre för vissa saker, men det är något jag lär mig till nästa gång.

Allt man gör ger erfarenhet och man blir helt enkelt klokare! :D

********************************

Dagens tips:
För dig som vill ha pösiga byxor. För det första så har modet aldrig varit friare. Du kan i princip ha på dig vad du vill för det finns så många stilar nu för tiden. På 60-talet t.ex. så var det strikt mode och du skulle helt enkelt ha allt som alla andra hade.

Men iaf, köper du byxor för att du vill ha de lite pösigare så är ett tips att köpa ett par kängliknande skor som gör att byxorna får lite pösighet. Byxbenen kommer upp lite då och ger dels fokus på skorna, men också ett intryck av att dina skor är större. För det du är ute efter är att byxorna ska vara byxor, och inte ett andra skinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0