Denna jävla reklam! :@

Asså jag är så jävla trött på MTVs reklam när de visar låtar. Det är sådana pinsamma sms-bekräftelser som görs av en dator. Datorn väljer ut ett helt random namn eller person eller kyss-sort. Vad fan är meningen?! Vem gör sånt egentligen! Bara onödigt skit!

Den reklamrutan förstör video eftersom att den täcker i princip en tredjedel av videon. Den har också en uppseéndeväckande färg så att den verkligen ska störa. varför inte köra sån reklam samtidigt som den vanliga reklampausen?

MTV har tappat stinget! Nu är det bara en massa B-serier med dålig handling och en massa jävla reklam hela tiden! Mellan musiken! MTV = MusicTeleVision, om jag har fattat det rätt. Varför inte skita i all denna jävla reklam och sms-tävlingar?! Visst det är väl en stor del pengar inblandade, men varför inte göra något vettigt av de pengarna istället?

Reklam under videorna stör extremt mycket. Jag kollar på MTV för att jag vill höra musiken och se videor. Inte behöva stå ut med reklam som man inte orkar tittat på för att den är så pinsam! :@ :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0