Änglarna <3

Jag tror inte på att det finns någon "GUD". Jag tror inte på att det finns någon konstig person uppe nånstans och bestämmer över oss, straffar oss för "synder", belönar oss. Det går inte igop i min skalle.

BIBELN kan lika gärna vara en vandringsägen. En gammal historia som har blivit uppsnappad av nån munk som fick något att skriva om. Nej Inte ett jävla dugg tror jag på "HONOM"!!!
Visst någon kanske känner tröst i BIBELN (vilket jag inte förstår riktigt).
Men att viga sitt liv till någon som det står i en gammal, gammal bok om. Hur kan man göra det?!

***

Vad som är däremot jag tror på, är att vår framtid är förutbestämd. MEN att vi kan ändra på den. Genom att göra vissa val och helt enkelt utveckla vårat öde.

Min "GUD" är mina änglar. Mina vänner, släktingar som har gått bort och som numera finns i en annan version av vår värld. En viloplats skulle jag vilja säga.
Mina Änglar vakar över mig. Lika mycket som de vakar över de andra som de känner.

 Mina Änglar är min Tro. <3

Tack för att ni hjälper mig i livet. För det gör ni. Jag vet inte hur men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0